skip to main
|
skip to sidebar
ΑΝΤΙΟ ΚΩΣΤΑ...
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009
αντίο φίλε...
Αγωνίστηκα να σε κρατήσω στην εξουσία,αλλά οι δυνέμις μου ήταν κατώτερες από την ανεπάρκεια σου...
Και τώρα πρέπει να σου πω,αντί φίλε Κώστα...
δεξιός Καραμανλικός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
▼
2009
(1)
▼
Σεπτεμβρίου
(1)
αντίο φίλε...
Πληροφορίες
bloc22
Προβολή πλήρους προφίλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου